.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا نماینده بابلسر جلسه هم اندیشی اقتصادی را ترک کرد ؟
باقرزاده : نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد فقط یک شوی اقتصادی و عوامفریبی بود / حیاط خلوت بودن بابلسر تمام شد /مسئولان استانی که برای خوشگذرانی در دریاکنار و خزرشهر ویلا دارند باید پاسخگو باشند
شمال نیوز : وی گفت: ابزار نظارتی ما مردم هستند، می‌شنویم مسئولان استانی در خزرشهر و دریاکنار ویلا دارند و برای خوشگذرانی به بابلسر می‌آیند اما باید به مردم پاسخگو باشند. باید پاسخگوی مشکلات آب و زباله باشند ....
باقرزاده : نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد فقط یک شوی اقتصادی و عوامفریبی بود /  حیاط خلوت بودن بابلسر تمام شد /مسئولان استانی که برای خوشگذرانی در دریاکنار و خزرشهر ویلا دارند باید پاسخگو باشند

شمال نیوز : جلسه هم اندیشی فعالان اقتصادی با وزیر اقتصاد و مدیران بانک های کشور همچنان با حواشی زیادی روبروست که آغازگر آن انتقاد شخص وزیر از جو جلسه و عدم مطالبه گری سخنرانان و نمایندگان مازندران بود که در شمال نیوز منتشر شد .

به گزارش شمال نیوز، این حواشی تا آنجا ادامه داشت که علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر در کلیپی که در شبکه های اجتماعی پخش شد ، درخصوص حواشی به وجود آمده در این جلسه ا اظهارکرد: این جلسه همانند جلسات سال های گذشته که در بابلسر برگزار می شد ، بدون اینکه مسئولان شهری نقشی در آن نداشتند و از نظرات آنها استفاده شده باشد هیچ دستاوردی برای شهرشتان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد با موضوع مازندران و مسائل اقتصادی آن دعوت شدیم و تصور می کردیم به مشکلات مبتلا به این استان می پردازند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از یک سو بنده به عنوان نماینده شهرستان از برگزاری جلسه ای با این کیفیت که با فعالان اقتصادی باشد خبر نداشتم که یک بی احترامی به نمایندگان است.

باقرزاده با اشاره به اینکه ما قسم خوردیم که شان مجلس و مردم را نگه داریم و آنجایی که به نفع مردم است قدم بگذاریم تصریح کرد: در ابتدا از ورود من به عنوان نماینده مردم دو شهرستان بابلسر و فریدونکنار با بهانه نشناختن جلوگیری به عمل آمد که نوع دیگری از این بی احترامی بود.مگر می شود نماینده شهرستان را نشناسند .

وی افزود: در جلسه انتظار می رفت به عنوان میزبان ضمن خیر مقدم از مشکلات شهری و منطقه بگوییم که این فرصت را نیز در اختیارمان قرار ندادند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر اینکه معتقد بودم که نشستن در این جلسات به معنی مهر تایید بر این جلسات است و این اتفاق تکرار شود جلسه را ترک کردم.

وی با بیان اینکه هیچ بهره مندی از این ورود و خروج ها در بابلسر به دست نمی آید گفت: درحالی که بابلسر میزبان مسافران زیادی است و مشکلای مانند قطعی آب را به همراه دارد اما هیچ اقدامی برای برطرف شدن این مشکلات صورت نگرفته است.

باقرزاده اظهار کرد: ترافیک برای بابلسر مشکل آفرین شده و فقط به فاضلاب و زباله‌دان مسافران تبدیل شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این جلسه در حد شوی اقتصادی بوده و هیچ دستاوردی برای این شهر ندارد و عوام فریبی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات به این مهمی را باید به نمایندگان اطلاع دهند تصریح کرد: مدیرعامل بانک ها در بابلسر بودند و نماینده باید زبان گویای مردم باشند.

این نماینده ادامه داد: بعد از این موضوع وزیر اقتصاد عذرخواهی کرد و این یک دستاورد بزرگ برای مجمع نمایندگان باشد که بعد از اعتراض من اجازه صحبت به آنها داده شد.

باقرزاده با اشاره به اینکه حیاط خلوت بودن شهرستان بابلسر تمام شده است، افزود:  حیاط خلوت بودن قریشی ها و طبری ها تمام شده است.

وی گفت: ابزار نظارتی ما مردم هستند، می‌شنویم مسئولان استانی در خزرشهر و دریاکنار ویلا دارند و برای خوشگذرانی به بابلسر می‌آیند اما باید به مردم پاسخگو باشند. باید پاسخگوی مشکلات آب و زباله باشند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.